RUGALMAS FOGLALKOZTATÁSI RENDSZER BEVEZETÉSE A KORREKTVILL KFT.-NÉL
Az egyenetlen munkaterheléshez olyan rugalmas foglalkoztatási formák kialakítására van szükség, amelyekben a munkavállalóknak lehetősége van arra, hogy az intenzívebb megrendelési időszakokban felhalmozott többletmunkák után kevesebb időt töltsenek a munkahelyükön, és a munkaadó számára is biztosítja ezekre az időszakokra a szükséges kapacitásokat. A kiválasztott munkaköröknél szükséges az egyes munkafolyamatok pontos azonosítása, a fizikai dolgozók esetében a munkaidőkeret elszámolási időszakának vizsgálata, azoknál a munkafolyamatoknál pedig, amelyek szükségszerűen nem köthetőek időponthoz vagy időszakhoz, illetve nemcsak a munkahelyen végezhetőek (pl. nincs olyan speciális eszközigényük, ami csak a munkahelyen üzemeltethető), érdemes a távmunka lehetőségét is megvizsgálni. A szervezet munkavállalóinak 25 %-a által kitöltött adatlapok, a vezetői interjúk és a vezetői, valamint a munkavállalói felmérés alapján látható, hogy a vállalkozás a kiválasztott munkakörökben alkalmas a rugalmas foglalkoztatási formák bevezetésére. A munkavállalói igények, a szervezeti kultúra valamint a munkavállalói alkalmazás formáinak felmérésére irányuló kérdőívek válaszai alapján elmondhatjuk, hogy a cégkultúra tartalmazza azokat az elemeket, amelyek lehetővé teszik a rugalmas foglalkoztatási formák bevezetését, melynek a vezetők és a munkavállalók egyöntetű véleménye alapján nincs akadálya. A változó munkaterhelés miatt nem biztosítható egyenletesen a napi legfeljebb nyolcórás munkaidő, így a rugalmas munkaszervezés bevezetése jelentősen segítheti a munkavállalókat a munka és a magánélet összeegyeztethetőségében.
Az átalakítás a támogató tanácsadási és képzési folyamatok eredményeképpen szerves részévé válik a vállalati kultúrának. A rugalmas foglalkoztatási formák bevezetéséhez az alábbi költségtételekkel számolunk: 10 tanácsadói nap igénybe vétele, mely fejlesztés célja, hogy a rugalmas formák bevezetése elfogadottá váljon a teljes munkavállalói közösség számára és beépüljön a vállalkozás szervezeti kultúrájába valamint hosszú távon fennmaradjon. Ennek érdekében munkajogi és pénzügyi téren megtörténik a szervezeti dokumentáció kialakítása, Hr politikában rögzítjük a rugalmas formák illeszkedését a szervezet egészéhez és összehangoljuk a vállalati stratégiával, illetve IT tanácsadás biztosítja az informatikai háttér használhatóságát.
A kétféle két naposra tervezett vezetői képzéseken összesen 8 vezető fog részt venni: vezetői hatékonyság fejlesztése és vezetői készségfejlesztés célja az, hogy a vezetőket segítsék végighaladni a szervezeti változások folyamatán. A négy féle, két napos munkavállalói képzéseken összesen 40 fő vesz részt. Az együttműködési tréning fókuszában a munkatársak (csoportjai) közötti együttműködés, szinergia erősítése áll, az időgazdálkodás képzés célja, hogy a munkavállalók a tanfolyam alatt hatékony időtervezési mintákat, valamint a munka és a magánélet összehangolásának technikáit elsajátítsák. A stressz-,konfliktuskezelés, életmódfejlesztés tréning célja a személyes és munkahatékonyság növelése. A szervezeti kommunikáció képzés kitér arra is, hogyan lehet hatékonyan kommunikálni egy olyan szervezetben, amelyben fizikailag nincs mindenki egy helyen, illetve nem mindenki dolgozik ugyanabban az időbeosztásban.
Az átalakításhoz nélkülözhetetlen a távmunkában dolgozók munkaeszközének beszerzése: a fejlesztés
keretében beszerzett 5db laptop Office csomaggal és az 5 db okostelefon é a távmunkában dolgozók távoli elérését és új formában végzett napi munkájuknak támogatását szolgálja, az új távoli munkaállomások eszközei lesznek. A távmunkában dolgozó kollégák munkaköri feladataik ellátáshoz fogják használni a beszerzendő eszközöket. A felmérés időpontjában 18 fő munkavállaló hagyományos foglalkoztatási formában heti 40 órás, napi 8 órás munkarendben látja el a feladatát. Az egyes szolgáltatások nem végezhetőek a jelenleg minden munkavállalóra jellemző kötött foglalkoztatási formában. Ilyen például az az eset, amikor egy nagyobb megrendelő gyárnak kell a villamossági hátteret biztosítani, ami folyamatos, 24 órás szolgáltatásnyújtást igényel. A kötött foglalkoztatási formák nem nyújtanak kellő rugalmasságot ehhez, nehezen biztosítható az általánostól eltérő munkarend, illetve nehezen megoldható egymás helyettesítése is. Folyamatos, és az egész működést befolyásoló probléma a munkaerő hiánya. A fejlesztés 6 átalakított munkakört betöltő munkavállalót-, a képzési és tanácsadási tevékenységek a teljes munkavállalói létszámot érintik, 1 munkavállaló munkakörének munka idejét a munkáltató 3 havi munkaidő keret kialakításával napi törzsidő megjelölésével határozza meg, 5 munkavállaló esetében távmunkára való átalakítás lehetséges.
Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott támogatás összege: 11 049 412 Forint.
Projekt fizikai befejezésének dátuma: 2018.08.09.
A KORREKTVILL KFT. LEENDŐ SZÉKHELYÉNEK ENERGETIKAI FELÚJÍTÁSA
A KORREKTVILL KFT. a „A KORREKTVILL KFT. LEENDŐ SZÉKHELYÉNEK ENERGETIKIAI FELÚJÍTÁSA” elnevezésű, GINOP-4.1.1-8-4-4-16-2017-00024 azonosító számú támogatási kérelme 14.453.785.-Ft vissza nem térítendő támogatásban és 14.486.049.-Ft visszatérítendő támogatásban részesült. A projekt támogatási intenzitása a támogatói okirat alapján: 44,80%.
A Projekt keretében megvalósult az épület homlokzati és lábazati hőszigetelése. A korszerűtlen nyílászárók cseréjét követően a nyári hővédelmet a felszerelt elektromos zsalúziák biztosítják. A komplett világítási rendszer energiatakarékossá vált. Az épület fűtését/hűtését mennyezeti és fali felületfűtési gépészeti rendszerrel került megoldásra, amelyhez a hőtermelést egy levegő/víz hőszivattyú biztosítja. Az épület elektromos energiaigényét a lapostetőre szerelt 13,25kW-os napelemes rendszer szolgáltatja.
A projekt 2019.12.31-én befejeződött.
A KORREKTVILL KFT. TÁRHÁZI ENERGIAIGÉNYÉNEK BIZTOSÍTÁSA NAPELEMES RENDSZERREL
A KORREKTVILL KFT. a „A KORREKTVILL KFT. TÁRHÁZI ENERGIAIGÉNYÉNEK BIZTOSÍTÁSA NAPELEMES RENDSZERREL” elnevezésű, GINOP-4.1.3-19-2019-00068 azonosító számú támogatási kérelme 2.200.000.-Ft vissza nem térítendő támogatásban részesült. A projekt támogatási intenzitása a támogatói okirat alapján: 100%.
A Projekt keretében a KORREKTVILL KFT. tárházi ingatlanának tetején egy 11,0 kWp névleges teljesítményű napelemes rendszer került kialakításra, amelynek termelése a jövőben a TÁRHÁZ elektromos energia igényét biztosítani fogja. A projekt eredményeként társaságunk hozzájárul az üvegházhatású gázkibocsátás csökkentéséhez.
A projekt 2019.12.31-én befejeződött.
A KORREKTVILL KFT. HOSSZÚ TÁVÚ LIKVID MŰKÖDÉSÉNEK BIZTOSÍTÁSA
A KORREKTVILL KFT. 2020. nyarán döntött úgy, hogy az MFB Bank által indított Mikro-, kis- és középvállalkozások technológiai korszerűsítése célú Hitelprogramhoz (azonosító jel: GINOP-8.3.5-18 ’B’ hitelcél) csatlakozik, és visszatérítendő finanszírozást igényel. Az igényelt finanszírozás célja az volt, hogy a működési költségek hitelből történő finanszírozása révén a vállalkozás hosszú távú likvid működése zavartalanul biztosított legyen. Köszönjük a Magyar Állam és az Európai Unió támogatását.
Hiszünk a széleskörű és hosszú távú partnerségekben, így ügyfeleink nem csak a mi szakértelmünkre és tapasztalatainkra számíthatnak, hanem beszállítóinkkal, alvállalkozóinkkal és önkormányzati, hatósági kapcsolatainkkal is ezt szem előtt tartva működünk együtt.
Építsünk együtt!
Nézzen be hozzánk!
Előzetes egyeztetéshez látogasson el irodánkba, vagy lépjen velünk kapcsolatba a megadott elérhetőségeken! Várjuk megkeresését!